Door recente schandalen in de semipublieke sector is aansprakelijkheidswetgeving voor bestuurders- en toezichthouders in de non-profitsector verscherpt. Na invoering van de nieuwe wetgeving ligt aansprakelijkheid meer dan ooit op de loer. Door het bijwonen van de Inspiratiesessie: Bestuurdersaansprakelijkheid bent u op de hoogte van de (verhoogde) risico’s!

 

Armando Mosele en Julia Nicolaescu van Valegis Advocaten bespreken aan de hand van verschillende voorbeelden uit de rechtspraak en de praktijk de do’s en don’ts van het besturen.

Wie is Armando Mosele?
Armando -werkzaam bij Valegis Advocaten- is sinds 2001 advocaat, gespecialiseerd in het ondernemingsrecht en het aansprakelijkheidsrecht. Hij adviseert en procedeert met regelmaat over kwesties die de persoonlijke aansprakelijkheid van bestuurders raken. Daarnaast is hij circa 10 jaar werkzaam geweest als curator.

Wie is Julia Nicolaescu?
Julia legt zich bij Valegis Advocaten toe op het ondernemingsrecht in brede zin. Zij adviseert ondernemingen en staat hen bij in diverse (gerechtelijke) procedures zowel bij. Julia procedeert daarnaast over diverse commerciële en ondernemingsrechtelijke geschillen, in het bijzonder over professionele aansprakelijkheid van bestuurders en toezichthouders alsmede geschillen binnen samenwerkingsverbanden en tussen aandeelhouders.

Doelgroep
* (Aspirant) bestuurders en toezichthouders van verenigingen, ledenorganisaties, fondsen en federaties.
* Verenigingen die bezig zijn met veranderen.

Datum : 28 september 2017 @14.00 uur – 18.00 uur.
Locatie: APPR, hét Brancheburo te Naarden
Kosten : Geen (bij annulering of no-show worden wel organisatie kosten in rekening gebracht)


De essentie van onze Inspiratiesessies; Verbinden op inhoud in een kleinschalige en vertrouwelijke omgeving en met praktijkgerichte tips naar huis! 



Inschrijven bijeenkomst

Voornaam*
Tussenvoegsel
Achternaam*
Geslacht* ManVrouw
Functie*
E-mail*
Telefoon*
Organisatie*
Opmerkingen

Voorwaarden

Ik ga er mee akkoord dat deelname aan deze bijeenkomst gratis is en dat vanaf het moment van mijn annulering er organisatiekosten in rekening worden gebracht. Bij annulering tot een week voor aanvang wordt u € 45,- (excl. BTW) organisatiekosten in rekening gebracht. Na deze tijd en bij no show bent u € 95,- (excl. BTW) verschuldigd aan organisatiekosten. Bij onverhoopte verhindering van uw deelname is het – in overleg - mogelijk dat uw gereserveerde plaats wordt ingenomen door een vervanger. Er worden uiteraard in dat geval geen organisatiekosten in rekening gebracht.

Ik heb de Algemene voorwaarden deelname bijeenkomsten gelezen en ga ermee akkoord.*
Ik heb het Privacystatement gelezen en ga ermee akkoord.*

De Algemene voorwaarden deelname bijeenkomsten en het Privacystatement vindt u onderaan deze site en ook als link in deze zin. Indien u op de link drukt, opent er een nieuwe pagina met de voorwaarden die u rustig kunt lezen, terwijl dit ingevulde formulier open blijft staan en u via tab ernaar terug kunt keren.

* Verplichte velden