Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Een strategisch plan dat wérkt voor u, uw medewerkers, uw leden en/of klanten.
Hoe borgt u als bestuurder dat uw organisatie continue werkt aan het bereiken van het strategische doel van uw organisatie en niet verzand in de “waan van de dag” ? Hoe zorgt u dat zowel de verantwoordelijkheid van u als bestuurder, de belangen van uw leden/klanten én de rollen van uw staf goed worden ingevuld.

In deze Inspratiesessie ervaart u hoe u een sterk, onderscheidend plan kunt opstellen, door middel van OGSM, en strategisch plan op 1 A4. Een sterke inhoud en een format dat u verder helpt, specifiek gericht op uw strategische rol en de vele uitdagingen die u heeft. De methodiek helpt u een duidelijk onderscheid te maken tussen de verschillende rollen en strategische niveaus.

Ook staat de methodiek bekend omdat het dwingt scherpte keuzes te maken en daardoor meer kans op succes te creëren. Het is, naast een strategisch plan op 1 A4, een praktische management methodiek, waardoor u ook actief, op verschillende niveaus kunt (bij) sturen en uw verschillende stakeholders van de voortgang op de hoogte kunt houden.

Referenties
In 2016, 2017 en 2018 is deze bijeenkomst meerdere keren georganiseerd. Enkele reacties:

* Inspirerend, mede door proactieve houding alle “cursisten”
* Ik ga er zeker mee stoeien.
* De deelnemers van gelijkwaardig niveau waren, waardoor er snel geschakeld kon worden.
* Eenvoud, focus en samenhang.
* Sterk samenspel, prima gebracht en perfect georganiseerd!
* Rapportcijfer: van een 8 tot 10!


Programma van 09.30 – 12.30 uur. Inclusief lunch

09.30 uur: Start eerste deel:
* De rol van de bestuurder; voorbeelden uit de praktijk en discussie
* Hoe geeft u als als bestuurder uw organisatie voldoende richting zonder in details te verzanden?
10.30 uur: korte pauze
10.45 uur: Start tweede deel:
* Geschiedenis en achtergrond OGSM
* Hoe creëert u een gedragen, strategisch én praktisch plan
* Hoe borgt u de uitvoering van het plan


Wie is Stephan Ledder?
Stephan Ledder OGSM Bestuurderscentrum
Stephan heeft een aantal grote verandertrajecten geleid (onder andere internal branding trajecten) en strategieën opgesteld binnen zowel de (semi) publieke als private sector, waaronder ook zeer complexe (bestuurlijke) omgevingen. Naast zijn werk als Partner bij Business Openers is hij voorzitter van het bestuur van een not-for-profit muziek organisatie en betrokken als adviseur bij een organisatie die vrouwen en kinderen opvangt die slachtoffer zijn van mensenhandel.

Doelgroep
* Bestuurders en toezichthouders van brancheorganisaties, beroepsverenigingen, ledenorganisaties, fondsen en federaties.
* Verenigingen die bezig zijn met veranderen.

Kosten
Geen (bij annulering of no-show worden wel organisatie kosten in rekening gebracht).


De essentie van onze Inspiratiesessies; Verbinden op inhoud in een kleinschalige en vertrouwelijke omgeving en met praktijkgerichte tips naar huis!



Inschrijven bijeenkomst

Voornaam*
Tussenvoegsel
Achternaam*
Geslacht* ManVrouw
Functie*
E-mail*
Telefoon*
Organisatie*
Opmerkingen

Voorwaarden

Ik ga er mee akkoord dat deelname aan deze bijeenkomst gratis is en dat vanaf het moment van mijn annulering er organisatiekosten in rekening worden gebracht. Bij annulering tot een week voor aanvang wordt u € 45,- (excl. BTW) organisatiekosten in rekening gebracht. Na deze tijd en bij no show bent u € 95,- (excl. BTW) verschuldigd aan organisatiekosten. Bij onverhoopte verhindering van uw deelname is het – in overleg - mogelijk dat uw gereserveerde plaats wordt ingenomen door een vervanger. Er worden uiteraard in dat geval geen organisatiekosten in rekening gebracht.

Ik heb de Algemene voorwaarden deelname bijeenkomsten gelezen en ga ermee akkoord.*
Ik heb het Privacystatement gelezen en ga ermee akkoord.*

De Algemene voorwaarden deelname bijeenkomsten en het Privacystatement vindt u onderaan deze site en ook als link in deze zin. Indien u op de link drukt, opent er een nieuwe pagina met de voorwaarden die u rustig kunt lezen, terwijl dit ingevulde formulier open blijft staan en u via tab ernaar terug kunt keren.

* Verplichte velden